You’re playing with fire, fire, fire.

Tänkte att jag skulle bjuda på ett blogginlägg, har nämligen fått arga klagomål från vissa håll! Haha så att.... HEJ! Allt är bra med mig, jag kämpar på i skolan, på jobbet, med körkortet och med hästen, hinner med lite umgänge och party då och då och att sova med Kimmi flera dagar i veckan börjar äntligen bli en vana igen ♥ Har fullt upp hela dagarna och internet prioriteras inte särskilt högt just nu så att säga.
 
Har redan hunnit avverka två prov i skolan och fler står på tur, allt typ samma vecka som jag har körkortsteori också, vilket inte direkt minskar stressen! Projektarbetet har vi äntligen kommit igång med på riktigt och punkt efter punkt avverkas, har två böcker jag vill hinna läsa också, Dear John och En speciell hästbok, can tell u more about it later.
 
Åså några instabilder på det, klassiker ohja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0