So I let it out through the music, get off my couch for the music.

Kollade just igenom toplistan på spotify, ni vet där man kan se de populäraste albumen och låtarna just nu? Jag ändrade för att se toplistan för hela världen och sedan för att se toplistan för mig själv och såg detta:
 
 
Någon som ser ett mönster eller? Hahaha. Kan även nämna att min toplista för album består av McFly på första, andra. tredje, fjärde och sjunde plats. På femte plats ligger Pusselbitar med Timbuktu och på sjätte plats ligger The Lion King: Special Edition Original Soundtrack (Swedish Version). Intressant musik man lyssnar på, jodå! Har ju aldrig förnekat att jag älskar Lejon Kungen, hiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0