See heaven got a plan for you.

Fredag igen! Veckan har gått fort känns det som och jag måste säga att det känns riktigt jävla bra med helg. I morgon är det stugparty i byn med Jgi-Pello gänget som står på schemat! Mogge fyllde ju 19 igår så här ska det firas! Ska bli grymt att träffa Mogge igen, det märks att han flyttat och alla saknar honom. Gabbo är dessutom också i byn och hur underbart är inte det!?!? Det suger att man bor massvis av mil från sina bästa vänner. Men i morgon är vi alla samlade och oj vilken kväll vi ska ha!
 
Annars ser helgen ganska lugn ut, blir väl att motionera Gurello och försöka plugga så gott det går. Har ganska mycket i skolan just nu för min del. Har försökt göra företagsekonomi sen jag kom hem men har fyllt sammanlagt tre konteringsrutor, det går inte framåt alltså. Har annars hunnit basta, käkat en god middag, motionerat Gurello och varit till Pello med Simpe, Gabbo, Amanda, Amelie och Lovve och handlat lite inför morgondagen! Utgång för endel idag men jag orka inte hänga på, satsar på stugparty istället ;-) På tal om bananer hoppas jag på fint väder till helgen så man får njuta lite. I morgon ska höladan fyllas på med torrhö så hästarna har något att äta, jaaaa jag har väl inte mycket mer onödig information att ge er. Hoppas ni har en fin fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0