If this is love then love is easy, it's the easiest thing to do.

Hej hallå! Här har det varit tyst ett tag och jag har väl inte direkt tankar på att öka uppdateringen. Mitt liv är så ointressant som det kan bli just nu: skola, plugg, häst, jobb, pojkvän, musik och körkort. Så rullar det på men i mon tar vi LOV! Något som jag verkligen verkar behöva, försover mig hela tiden och idag var inget undantag. Efter lunch kom veterinären och vaccinerade hästarna, det gick prima skinka och Gurello verkade inte hinna fatta vad som hände? Hahaha han är så fin min pojke ♥
 
I mon är det somsagt sista skoldagen innan vi får lov, ska förhoppningsvis vakna i tid och ta mig dit, resten av dagen ska jag ta hand om hästar och bara ta det lugnt, Amanda far till Stockholm i mon så nu ska jag ta hand om pållarna. Tjaa.... jag har väl inte så mycket mer att säga. Hoppas alla får ett fint lov!
 
Bjuder på McFlys nya låt så länge! Måste bara säga att jag ääälskar den, såklart! Den är så härlig på nått sätt, den gör mig verkligen glad! :-) Så gulligt med ukulelen och Dannys röst är ju omöjlig att inte älska, och för dem som hängt med McFly länge är musikvideon väldigt fin och genomtänkt. Fina, underbara McFly ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0