Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Gabriellas födelsedag! ♥

Sanna Gabriella Fors, mina vackra, smarta, tuffa, galna, starka, roliga och underbar vän, grattis på födelsedagen ♥ Jag hoppas du hade en jätte fin dag och jag är glad att jag i alla fall fick fira de tre första timmarna av din dag med dig, snart kommer hela ditt gäng och hälsar på dig och firar dig ordentligt! Du förstår nog inte hur underbar du är och hur mycket du betyder för mig. En så galen, glad och knäpp person som du är kan man aldrig ha tråkigt med, love you babe ♥
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Fanny,du förstår inte hur mkt jag tkr om dig och hur mkt du betyder för mig. Ska börja skärpa mig och komma oftare till byn så vi kan umgåååås. Längtar tills ni kommer till Luleå. Puss på dig darling <3

Svar: Jaaa det tycker jag verkligen att du ska!! Ja ÄNTLIGEN, länge sen vi kom till Luleå för att bara mysa och umgås, see u soon <3
absolutfanny.blogg.se

2012-10-01 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0