Jag älskar dig.

Jag vet att du sover, känner värmen från din hud.
Bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig allting du pekar på, men bara när du inte hör vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag utan dina andetag

Min klocka har stannat
Under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

Och utan ett ljud. Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk, det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
Och färglös som en tår blir jag utan dina andetag

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag utan dina andetag?



Ja, vad vore jag utan dina andetag? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0