She's got her finger on the trigger like bang bang, and I'm right there in the middle like bang bang.

Enligt schemat skulle vi vara klara med kursen först vid 3 idag men redan vid 12 fick vi fara hem. Göttans! Gick så snabbt eftersom att vi sket i rasterna och eftersom att vi var så få på kursen. Två stycken rättare sagt, jag och Amanda lixom. Skulle vart fyra egentligen men när de fick veta att kursen skulle ta hela dan blev de sura, otrevliga mot kursledaren och drog. Jag och Amanda tyckte skit synd om gubben, "Dom var så dumma...." :(

Snäll gubbe och chill kurs. I mon är det genomgång av de frågor vi fick hem, lite praktik (typ byta nån rem i skotern, lasta den på släp och eventuellt köra) och sedan äre teoriprov. Kommer gå prima skinka tror jag. Sen jag kom hem har jag hunnit fixa lite diverse saker och kollat igenom massa gamla bilder. Gissa om det var kul att hitta bilder från bl.a. min första slalomtävling!!! Helt underbart, väckte massa gamla minnen ♥

Eftersom att det ännu är ljust ute så ska jag skynda iväg mig till hästen och fara på en ridtur, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0