Jag vägrar att känna mig dum så jag väljer att stänga min mun.

Kommit hem från Happis för drygt två timmar sen. Drog dit efter skolan med mammsen. Vi förnyade mitt pass eftersom att mitt hinner gå ut innan London resan, shoppade loss på Ö&B, checkade in rusta och själv sprang jag runt på Rajalla för att hitta nått att ha på mig till min födelsedag. Lyckades t.o.m! Folk kommer häpnas, så mycket kan jag säga. Middag till pizza råkade jag skriva men mena pizza till middag såklart! Skit gott.

Kommit hem från hästarna för ett tag sen och nu blir det att rensa undan lite på mitt rum och försöka göra nått vettigt. Skriva geografi? Börja fixa mina bilder till UF-mässan? Time will tell, eller nått. Å på tal om bananer så hann jag inte till bootcapet idag, bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0