Stockholm i mitt hjärta.











































En liten bildbomb med halvdåliga bilder från resan till Stockholm med klassen. Tog som vanligt alldeles för många bilder vid alldeles för få tillfällen. Måste bli bättre på att ta upp kameran oftare.

Var en riktigt fin resa som innehöll bl.a. shopping, bowling, mat, livrustkammaren, riksdagen, Gröna Lund, Donken och OK häng, upptäcksfärder, Timbuktu, toabesök, vinkningar till bilar och bestigning av älgkamelen! Fyfan va kul jag haft, har skrattat som en tok och njutit av mitt sällskap. Jag och Stina var lätt de bästa roomiesarna, fett sociala och fett roliga ;) Har inte behövt sakna henne än eftersom att Kimmi gjort mig sällskap varje natt sen jag kom hem... men ikväll!? :'( Känner saknaden efter Stina nu. Hur vi pratade tills vi somnade och hur vi skrattade åt det äckliga hotellet halva natten </3 Om jag saknar Rummet med stort R? Eller våldtäktsmännen i rummet mittemot? Nejdå, men Stina saknar jag!

Igår bokade mammsen dessutom flygbiljetter ner till Stockholm till henne, mig och Kim-Jonas! Så i september kommer jag tillbaka, kommer bli underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Tjejen från rummet med koden 400701 ;)

Fina fina du! Saknar också att inte få sova bredvid dig ju, det är så tyst när det inte finns någon som sjunger Lejonkungenlåtar åt mig! :/ ''Våååran jord är inte stor'' <3:) Men tycker du inte att det känns lite väl varmt nu om nätterna när vi har täcken istället för lakan? ;) he he..

2012-06-05 @ 11:22:04
Postat av: absolutfanny

Svar: Hahaha gulle! :D Kan sjunga för dig i skolan istället! Håkan var arg på mig, han sa att han sjungit på den där fina trudilutten hela helgen, hahaha :D Jaa, det känns lite konstigt med normala kuddar, täcken och lakan....

2012-06-05 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0