Midsommar 2012.

Midsummer 2012. Majoriteten av bilderna är tagna av Martina, och fråga mig inte vad jag håller på med på sista bilden på mig, för jag vet själv inte. Haha.
 
Lite bilder från midsommar! Hade en riktigt trevlig kväll med ett gäng härliga människor. Vi lyckades skrämma bort alla myggor och komma på ett nytt öl-kubbspel, mycket bättre än vanligt kubb ;-) Vi grillade både chips och marshmallows och spelade massa roliga sällskapsspel på mobilen. Jag blev bl.a. utnämnd till den sexigaste, coolaste och den som är bäst i sängen. Jahapp tänkte jag liksom.... Hahaha!
 
Det var en riktigt rolig kväll med alkohol, umgänge, sång, skratt och pissande i buskar. Jag och Karin satt och sjöng låtar från Anastasia hela kvällen medan vissa gömde sig i omklädningsrummen. Runt fem tiden började vi promenera hemåt och jag hade Martina och Lovisa som var sovgäster. Kollade Anastasia ett tag men när de andra somnade bredvid mig skickade jag dom i säng och såg klart filmen själv. Somnade när klockan närmade sig åtta efter en fabulös kväll/natt!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0