Överraskningskalas för vår älskade Karin.

Tänkte bara ta och visa er lite bilder från igår (fredag) när vi överraskade Karin innan jag går och lägger mig! Det är nämligen så att Karin befann sig i Luleå när hon fyllde år och kom hem först igår efter att ha varit upptagen med filminspelning och annat coolt. Vi fixade present och fika och överraskade henne när hon kom hem hemma hos henne i hallen. Det började att Ingela och Staffan (syster och far) gick fram och grattade henne i efterskott och sen hoppade jag, Amelie, Elina och Amanda fram och skrek "GRATTTTIIIIISSSS!!!" i hög stämma, det blev väldigt lyckat och Karin blev rädd som fan, haha! Nee men hon verkade bli glad också så vi skrämde nog inte bara skiten ur henne hoppas jag, haha :-)
 
Grattis i efterskott älskade vän, hoppas du gillade överraskningen! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha första bilden <3 Jag älskade överraskningen, den var awesome!!

Svar: haha bra att du gillade den :D
absolutfanny.blogg.se

2012-07-22 @ 22:22:09
URL: http://keisus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0