Min uppgift den löd: "Du ska få folk att sova. Om man tar dig ska det kännas som man fått en gåva."

Tjohej! Tänkte bara ge en snabb statusrapport. Gårdagen spenderades med hela gänget + Mogge hemma hos mig, vi tog det lugnt, kollade Mulan, gick igenom lite gamla bilder och diskuterade Lulekalaset :-) De drog väl härifrån runt tvåtiden och vid halv fem-fem tiden hittade Kimmi hit! Han gled hit efter en kväll på cruisingen och överraskade mig lite halvt. Låg och halvsov när jag fick ett sms där det stod att han var påväg hit, nog är han allt fin min Kim-Jonas :')
 
Idag vaknade vi när det hade gått tolv timmar sen han kom hit, ni fixar matten va? ;-) Haha alldeles för sent alltså!! Vi tog det lugnt resten av kvällen tills jag drog till hästarna och Kimmi for hem. I morgon ska han väl hitta hit igen men innan det ska jag och Amanda ut och fota!! :D Amanda ska agera modell med Cornet i mon om vädret tillåter, wihooo!
 
Bjuder på en bild på mig och Gurello som Martina tog i onsdags så länge!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du måste ju ladda upp dom anda bilderna! :)

Svar: Jag vet, jag ska! :)
absolutfanny.blogg.se

2012-07-23 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0