Kirunafestivalen 2012.

Nu börjar man känna sig lite levande igen! Helgen i Kiruna kan man beskriva med ett ord, gaaaaaaalen! Sån jävla succé blandat med kaos. Hade grymt kul, har jag hört i alla fall haha.... Ett hett tips om ni vill minnas kvällen: hetsdrick inte! Mådde som en gud och hoppade och sjöng med till Magnus Uggla, Europe, Maggio, Loreen och Norlie och KKV, som för övrigt var grymmast på hela festivalen! Synd att man inte minns så mycket från Maggio, tippar på att hon var grym!!
 
Under helgen har jag annars hunnit snacka massa skit med Elsa, träffat massa nya kompisar och hoppat över massa stängslen. Blir typ västa ninjakid på fyllan, haha! Områdetsstängslet på två meter fram och tillbaka, slå det ni om ni kan ;-)
 
En fin bild från fredag på mig, Elsa och Jennifer som togs innan vi sprang mot området!
 
Till helgen är det Pajalamarknad som verkar vara planen för de flesta, får se om det blir något för mig. Är för tillfället mest sugen på mys men det hinner nog ändras, fest med fina vänner låter inte helt fel i mina öron om jag ska vara helt ärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0