5 år tillsammans ♥

Tänk vad fem år går fort. Jag minns allt som igår; alla bråk, alla tårar och hur mycket jag kämpat för att du ska bli bra, för att du ska bli hel. Hur jag kämpat för att laga det människor förstört hos dig. Och allt slit ha varit värt det, alla tårar har varit värt det, för se vart vi står idag, vart vi står tillsammans.
 
Idag är du en helt annan häst, en häst med livsglädje och du ska bara veta hur jag kämpat för att du ska få det bra, för att du ska få leva i trygghet och frihet. Jag gör allt för att du ska ha det bra och jag kommer fortsätta göra allt jag kan för att du aldrig ska hamna i fel händer igen, så du aldrig ska hamna på en travbana igen, så du aldrig ska behöva leva i en tillvaro med stress igen.

Hos mig är du trygg och jag gav dig ett löfte och det ska jag hålla. Fem år har gått och fler år ska vi få tillsammans. Vackra, underbara häst, tillsammans klarar vi allt, jag älskar dig ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0