Underbar dag!

Just tryckt i mig middag efter en dag i backen. Planen var egentligen inte att jag skulle till backen för på morgonen sa pappa att han skulle fara ut i skogen med Clara ådå sa jag att jag far till hästen istället då.
Men så blev det inte riktigt! Jensi, som engeligen skulle åkt hem till Vännäs (visst hette det så?), frågade om jag skulle komma till Pullinki å då kom såklart suget efter att åka slalom i solsken! Pappa lyckades också komma hem just i rätt tid så jag hoppade bara i slalomgrejerna å drog till backen. Riktigt härlig åkning idag alltså! Vi körde mest offpist å det var roligt som vanligt! Kul att man haft sällskap båda dagarna den här helgen, more people to the backen!

Nu ska jag bege mig till hästarna för att ge mat och vatten och sen hoppar jag på bussen och drar till Ötå och Kimmi! Hoppas ni haft lika bra helg som jag haft, kram :-)

Kommentarer
Postat av: elsa

nästan så jag saknar pullinki lite, vad tror du om att få finbesök nån helg? :D

2012-02-26 @ 22:25:00
URL: http://nerdshavemorefun.blogg.se/
Postat av: absolutfanny

Svar: JAAAA, det låter skit bra!

2012-02-27 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0