Svanstein ski.

Wohööö, just hemkommen från backen! Underbar skidåkning som vanligt, dock var jag rätt seg eftersom att jag somna sent igår. Kollade när det var nån freestyle tävling, my main man Jens var ju med! Han kom tvåa förresten! Förvånad? Nej. Han är ju trots allt JENSI THE PRO BÄRA ÅKARE!!! haha
Var den första av tre tävlingar. "Detta är en tävlingsserie där den som har placerat sig bäst i alla tävlingar sammanlagt vinner första priset på 10 000kr. Även bra priser för restrerande placeringar" - så det är ju inte dåliga priser direkt. Idag vann de varsin t-shirt, hoodie och mössa också.

När jag satt i fiket å värmde mig träffade jag på Sebbe också så vi tog några åk, kul med sällskap för en gångs skull! I mon blir det troligtvis också backen. Hoppas på sol!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du skulle slå en pling skulle du ha sällskap så gnäll inte ;)

2012-02-25 @ 20:57:10
Postat av: absolutfanny

Svar: Jag gnäller ingenstans! Har absolut inget emot att åka själv, påstod bara att det var kul med sällskap eftersom att det inte händer så ofta att jag åker med nån :)

2012-02-25 @ 21:35:19
Postat av: Amelie

Jajaja ;) Jag omformulerar det, slå en pling ifall du vill ha någon att åka med :)

2012-02-27 @ 21:48:47
Postat av: absolutfanny

Svar: Jajuste! Haha, det kan jag absolut göra! :)

2012-02-27 @ 23:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0