Pluggilainen

Tro det eller ej, men jag lever!

Hela veckan har bestått av plugg, plugg och återigen plugg. Måndag-tisdag spenderade jag med näsan i matteboken. Räknade ett kapitel på ca 100 tal på två dagar, ett kapitel som vi hållit på med sen skolan började efter jul. Ja, jag är seg. Sen var det ju prov i det på onsdag och jag vet ärligt talat inte hur det gick. Hoppas jag klarade G ialf, sista kapitelprovet i matte C ju! Snart är det ju nationella i det också, taggar inte......

Mer då? Jo pedagogiskt ledarskap skickade jag just in, liiite försenat men ah, who cares om den skulle vart inne innan jul? Nu är det gjort ialf! Sen har jag pluggat stenhårt inför svenska provet i torsdags också, åså försov jag mig såklart. Pluggade i sängen innan jag skulle sova och så somnade jag med lysena tända, böckerna och data i sängen och en väckarklocka utan alarm. Blir så jävla arg på mig själv. Nu har jag fixat åt mig själv så jag har tre prov nästa vecka istället för ett! Bra jobbat där Fanny. Missade dessutom moms-genomgången i företags ekonomi B vilket alla sa var skit svårt!? Kul för mig då som annars inte fatta nått av det där. Som Stina sa "Fanny igår var vi faktiskt som dig, vi fattade inte heller något!", haha tack för den piken!? Nej okej, jag erkänner väl att jag är lite trög på de där lektionerna ibland. Eller så är de ni andra som inte erkänner att ni inte heller fattar nått av debet och kredit, fegisar.

Bastun väntar på mig där nere och efter det blir det väl bara att ta det lugnt. Har ca hundrasjuttinånting blogginlägg att ta igen och då har jag ändå läst en heldel idag och tidigare under skolan i veckan!

Kommentarer
Postat av: Stiina the pikare

Men Fanny då, det var inte direkt menat som en pik ;) Jag menade ju bara att vi hela tiden sa till när vi inte förstod, så som du brukar göra :) (Haha, jag vet inte om det låter snällare formulerat men det är iaf meningen att det ska göra det.) Och momsen var inte helt hemsk, så efter en stund så lär ju du också förstå den ändå! :D hehe

2012-02-18 @ 01:02:56
Postat av: absolutfanny

Svar: haha du är ju knasig! ;)

2012-02-18 @ 23:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0