Lugn vecka.

Ahh, kommande veckan ser ut att bli riktigt chill!
I mon är hela skolan ledig, otroligt skönt med extra lång helg! Tisdag och onsdag blir det skola som vanligt men torsdag och fredag är jag ledig igen! Jag och Amanda sticker nämligen iväg på hovkurs! Fyfan va kul det ska bli! :-) Endast och bara två dagar skola för mig den här veckan alltså!

Idag har jag bara myst med Kimmi och njutit av att jag inte har skola i mon. Vi skulle först fara å fika i Pello men när termometern visade -34 sket vi i det, får ta det nån annan helg när det är mildare ute!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ni är så välkomna någon annan söndag så! :D

2012-02-07 @ 20:43:44
URL: http://indilwen.devote.se
Postat av: absolutfanny

Svar: Jaa, vi kommer nån dag när det är lite varmare! :D

2012-02-08 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0