But that would take patience and headaches to make sense.

En timme hos hästarna och man är som en isbit, och jag måste tillägga att jag faktiskt är riktigt duktig på att klä på mig! Ändå frös jag och jag gör det fortfarande.

Kimmi den söten kom nyss med Proviva till mig och min onda mage och snart ska min kropp tinas upp med lite bastu! Skön-t som f-an! Efter det blir det nog film och bara ta det lugnt och i mon gasar vi troligtvis mot Pello och café Midnattsol igen! :-)

Tyvärr men ni får inget bildspel med mig och Privivan den här gången! ;-)

Kommentarer
Postat av: mmatilda

HAHA! Jag tänkte ju direkt på de... Typiskt att man inte får se er tillsammans igen ;)

2012-02-04 @ 22:35:59
URL: http://iinsane.blogg.se/
Postat av: absolutfanny

Svar: Hahaha, ja jag är hemskt ledsen Matilda! Men tyvärr så får du inte se oss tillsammans den här gången :-(

2012-02-06 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0