Stina 18 år!

Gårdagen blev en riktig succé, vi fixade en överraskningsfest för Stina och oj vad överraskad hon blev! Trots att vi höll på försäga oss massvis av gånger på fredag under fikat så hade hon inte misstänkt nått, wiho :D Vid 10 tiden (?) började vi dra oss mot Torne och Umppari, måste säga att kvällen blev riktigt lyckad och att jag hade en jätte trevlig kväll! Dansade en massa, sjöng "Ja må han leva" till en göteborgare, käkade på Max och träffade dessutom min älskade Pasma ♥ Påvägen hem hade vi lite karaoke i bilen samtidigt som jag ringde 200 samtal för att väcka Kimmi. Jag lyckades tillslut väcka honom så jag blev inte utelåst igen utan fick somna i min älskades famn, alltid lika underbart <3
 
Idag har jag mått värre än jag förtjänat! Åkt på bakisen from hell, som man så vackert brukar säga, och först nu börjar jag känna mig lite som en människa. Har varit sjukt sliten idag, dessutom har jag gått och blivit sjuk! Har känt mig lite små krasslig på senaste tiden och gårdagskvällen gjorde väl susen. I mon äre back to school och för tillfället vet jag faktiskt inte när jag börjar. Neej, nu ska jag bjuda på lite bilder och sen äre dags för lite sömn för min del, kramis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0