Sol, vind och vatten höga berg och djupa hav, det är mina drömmar vävda av.

Jag vet att det varit rätt dött här den senaste tiden men har helt enkelt varit alltför upptagen med att leva livet! Njuter ut till fingertopparna av de sista dagarna av mitt sista sommarlov. Sjukt va? Och vet ni vad? Sommaren kom tillslut! Visserligen bara några dagar men ändå! Idag var det höstväder med jacka som gällde igen....
 
För att väga upp min kassa uppdatering ska jag bjuda på lite bilder från de senaste dagarna, lite bilder sitter aldrig fel, right? Ska slänga upp lite bilder från LK snart också, jag lovar!
 

Kommentarer
Postat av: elsa

Sötis, jag tror jag snor bilden av mor och far och kommer och hälsar på dig snart!!!

Svar: jag vet inte hur länge jag satt och funderade på vilken jävla bild på morsan och farsan du tänker sno!? Haha! Gissar att du mena bilen ;) Du är alltid välkommen till byn! Skulle vara härligt att ses igen :-)
absolutfanny.blogg.se

2012-08-19 @ 23:04:30
URL: http://nerdshavemorefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0