Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.

Nu ligger jag nedbäddad i min alldeles egna säng, det känns grymt skönt måste jag säga ♥ Man blir så hemmakär när man är på vift hela tiden. Är så upptagen med att vara med Kimmi, umgås med kompisar och spendera tid hos Martina och hästen så jag har inte riktigt hunnit med att bara ligga hemma och ta det lugnt på ett tag.
 
Idag samlades ett skönt gäng tjejer hemma hos Stina för lite kalasfika, grattis vännen! :-) Hade en jätte trevlig kväll med massvis av skratt, prat och fika. Vi kom bl.a. in på ämnen som hur vi betedde oss i sjuan, det känns som att det var igår jag började på centralskolan och bråkade med Ellen, hahaha! Ja, det var ju trots allt drygt fyra år sedan och nu helt plötsligt är det våran tur att ta studenten!!! Vi satt och babblade om det också en massa och fyfan va taggad jag blev på student, bal och studentresa!
 
Efter drygt fyra timmars konstant pratande skjutsade Jenny mig till bussen och här ligger jag nu, trött som en sengångare. Hade en otroligt trevlig kväll, tycker man borde umgås så här oftare! Tycker det är lite synd att någon måste fylla år för att man ska kunna sätta sig runt ett bord och ha en trevlig kväll! Något vi borde ändra på?
 
Nej, nu måste jag sova så jag orkar vakna upp i mon och verka hovar, kramis!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, fin blogg:) Och bara ett år kvar. Kolla in ett företag som heter Nordic Invasion om ni funderar på att åka på Studentresa.

2012-08-26 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0