Back to school.

Idag gick jag in i skolan och såg mitt sista sommarlov försvinna bakom mig, mitt sista riktiga sommarlov. Hur sjukt är inte det? Om bara några månader är det min tur, då är det jag som springer ut från Gränsälvsgymnasiet och sjunger "För vi har tagit studenteeeen, fyfan va vi är bra!!" tillsammans med mina vänner. Det här har man längtat efter så sjukt länge, att gå ut skolan, gå balen, få ta studenten och bli fri. Och det känns helt fantastisk, spännande men samtidigt lite läskigt!
 
Jag är faktiskt rätt taggad inför det här året, något jag vet att jag kommer ångra att jag sagt om några veckor när jag sitter där med massa prov och uppgifter att göra haha, men fatta detta är mitt sista år! Dessutom börjar alla mina vänner bli arton och snart tar jag förhoppningsvis körkortet också! Det här är vårt sista år tillsammans, och jag tror det kommer bli ett riktigt bra år faktiskt. Vad som händer efter studenten återstår att se, får ta en dag i taget helt enkelt :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0