One of us is gonna die young.

Hej, hej, hemskt mycket hej!
Har varit lite halvt frånvarande här ett tag. Vad jag gjort? Levt livet och njutit av lovet! Har inte haft en tråkig dag hittills, ÅÅh älska lov. Sitter för tillfället under mitt barbie-täcke och fryser om benen, kom just in från en "kort" promenix med några coola. Har ont i benen, nacken och axlarna. Säger bara så här: Undvik att gå långa promenader, hästfossingar och att headbanga - if you know what i mean ;)

Har hunnit med massa saker idag, Ötå en sväng på lite bankmöte och sånt - börjar bli vuxen quinna nu förfan. Sen har jag hunnit med en skotertur, lite verkning av hästen och sedan lite umgänge med några coola. Lite för lite vettigt enligt mig, ligger efter i planeringen. Drar ju till London snart och innan dess har jag en massa saker jag måste hinna göra. Morgondagens planering:
- verka bakhovarna på Gurello
- hämta hö - Jgistyle
- göra ett kärt återbesök till alko
- partaja på skiii!
Låter förjävligt bra enligt min mening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0