I'm sexy and I know it.

Nu är det en vecka sen jag fyllde 18. Var busy woman då så blev inte mycket till uppdatering, men en bra födelsedag hade jag! :-) Gjorde min första trip till Alko och satt i bilen och sjöng "I'm feeling sexy and freee!!!", haha. Sen kom hela mitt fina gäng till mig och hjälpte mig att baka både tårta och cupcakes. Kan ju säga så här: hade aaaaaaldrig klarat av det själv.

På kvällen kom både släkt och pojkvännen och vi fikade och jag fick öppna lite presenter :-) Helt underbar var väl inte min födelsedag eftersom att det var ett jävla krongel med bokningen av A-huset, men tillslut löste det sig. Spenderade hela kvällen med Kimmi och på onsdag drog jag to the A-house med Gabbo och gänget och fixade klart allt till kvällen. Elina min pärla följde med mig hem och hjälpte mig fixa det sista med fikat och sen vankades det bastu för mig och Kim-Jonas. Klockan hann väl bli 8 innan vi lyckades ta oss till A-huset, seg som man är.

Hade en riktigt rolig kväll med massa fina och konstiga människor. Haha men det är så the Jgi-Pello-people är, konstiga och väldigt random. Fick fina presenter igen och massvis av kramar, galet fina vänner jag har ♥ Hade en stört rolig kväll och trots det var jag bland dom nyktraste på stället! Dansade, sjöng och skrattade som en dåre! Så himla rolig kväll!! Amanda - Jimmy Jansson, Sexy and I know it - LMFAO, Hej Monica - Nic and the family, Genom eld och vatten - Sarek och Stamp on the ground - ItaloBrothers är väl några låtar som kommer påminna oss om kvällen! Runt fyra - fem tiden rullade jag, Kimmi, Sanne, Lovve och Martina hem till mig för lite sömn.

Tack alla som kom och firade min födelsedag och gjorde min kväll helt underbart rolig, störd och fantastisk! Ni är alla förbannat fina! ♥♥♥♥


Glatt födelsedagsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0