Bellabuu 18 år!

Nu har min fina vän Isabella gått och blivit 18 år! Vuxen siffra men fortfarande en liten dagisunge i skallen, precis som vi älskar henne alltså!!! Vi firade henne med fika och mys på fredag och middag och fest på lördag! :) Riktigt fint enligt mig!

Förfest hos Bellski med massa trevliga människor tills klockan slog 11 då alla drog vidare till hotellet. Jag som föddes tre dagar försent hängde runt med några nötter medans resten var på hotellet och festa loss. Hann vara överallt och ingenstans! Gick på byn, chilla hos Matti, stekte korv hos Olle och chillade/värmde oss med vaktena på hotellet. Vid halv 3 drog vi oss mot efterfest där man hade en trevlig stund med massa härliga människor! :) Kvällen slutade inte riktigt som planerat, nämligen hemma hos Jenny, men inte klagar jag för det var mysigt ändå!!!

Hemskt roligt kväll, älskar att människor blir så jävla kärleksfulla på fyllan! Vet inte hur många kramar jag fått och hur många gånger Ante sagt hur bra kompisar vi är, haha ♥





Tog bara två bilder under hela kvällen + en från i fredags, måste verkligen skaffa mig en ny partykamera!!!!
Snodde två bilder på mina favoriter ialf! Ena av Ida och andra av Bella :)




:') Hoppas ni hade en lika fin helg som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0