In the circle of life.

Hej hopp gummisnopp! Märker att jag börjar bli duktig på att ta långa pauser mellan varje inlägg, nånå vad gör det om hundra år när allting kommer kring? Jag sitter för tillfället i familjen Ylivainios kök... ensam! Vafan gick hem från skolan (har håltimme till klockan ett) och tänkte gå sova med min käraste så är han inte hemma!! Fatta besvikelsen haha :-(
 
Jag som tänkte sova bort resten av dagen, är sjukt trött (vilket den andra bilden visar ganska bra haha)! Nåh, nu ska jag försöka få bort lite skoljobb när jag ändå inte har någon sömnpartner, kram!
 



Kommentarer
Postat av: elsa

sexig, ligga?

Svar: men lett ;)
absolutfanny.blogg.se

2012-09-18 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0