Come and take a walk with me.

Några bilder från när jag var och promenerade i torsdags med hästen efter skolan. Det var en riktigt fin höstdag med sol och fräsch luft. Vi var och promenerade igår också innan jag åkte med bussen mot Ötå och hängde med Jenny, Lisa och Bella några timmar. Idag har jag hängt hos hästarna hela dagen och fixat hagar och städat bland alla grejer. Hästen vilar då solen helt plötsligt gick i moln och det började regna och blåsa, lite synd att den fina höstdagen förstördes sådär plötsligt.
 
Ikväll ska jag försöka få lite ordning på mitt rum samt plugga lite körkortsteori, låter rätt tråkigt men det är precis det jag behöver just nu! Har varit i farten så länge och haft jätte roligt en månad i sträck så en lugn lördag tackar jag faktiskt inte nej till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0