Min dag:

- vaknade runt 06:40
- var till hästarna och gav hö
- skola mellan nio och tolv
- tacos
- plugg i bibblan fram till klockan halv fyra
- jobb
- övningskörde hem och till Kuittas
- middag
- till hästarna igen för att ge foder och hö
- duscha
- plocka fram allt klart till i mon (friluftsdag)
 
Klockan närmar sig halv tolv och jag har just sattit mig på sängen efter en minst sagt fartfylld dag. Kan inte neka att jag varit effektiv idag! Nk-uppgiften är klar och inskickad en vecka för tidigt, har nog aldrig lämnat in en uppgift så tidigt!! Nu är det bara företagsekonomi, rättskunskap, internationell ekonomi och teori plugg kvar men det tar jag en annan dag för nu ska jag borta tänderna och sova!
 
Världen bästa pluggställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0