Dream big, work hard and don't be an asshole.

Nu sitter jag på exakt samma stället och gör exakt samma sak som jag gjorde sist jag skrev. Det verkar som att jag bara har tid att skriva vid den här tidpunkten på dygnet; när jag kommit hem från härligt umgänge alltså. Ikväll var det kubbspel, krocketspel och skrivande på en cool skrivmaskin hos Karin som gällde. Visstfan tog man några bilder men de går ju såklart inte att föra över till datorn eftersom att min USB-kabel är platt som en pannkaka. Amanda har dessutom lyckats göra mig beroende av ett nytt mobilspel - Unblock Me! Tråkigt men ack så beroende framkallande.

Goddamnit, spillde just ut oboyen över halva golvet. FAN. Och mjölken som är slut. Jag hoppas nni lider hårt som fan med mig. Uppstigning om cirkus sex timmar, i morgon kickar kick-off veckan igång! Ska bli awesome med jobbet i sommar. Är sommarlovsentrepenör = egen företagare över sommaren = bestämmer själv över arbetstider osv. Sen vet man ju aldrig om man får några kunder heller, men om ni själv har häst eller känner någon som har häst som har/funderar på börja ha sin häst barfota så får ni gärna tipsa om oss och kontakta oss! Vi kommer satsa på det här och försöka få kunder för vi vill ju trots allt sprida barfotaverkning! Hoppas, hoppas fler börjar ha sina hästar barfota! :-)

Nej nu tappade jag spåret? Uppstigning snart i alla fall och jag hoppas jag vaknar i tid. Nu ska jag läsa lite bloggar och göra lite annat innan jag hoppar ner under täcker. Kram på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0