Det ekar genom hela staden.

Packan väskad och det är jag också... lite i alla fall (märks med tanke på att jag skrev packan väskad istället för väskan är packad!?)! Fyfan vilken succé denna helg kommer bli! Elsa och Fanny gör comeback på Kirunafestivalen!! Precis som back in the days, enda skillnaden är att vi kommer komma in på öltälten! WOHO!
 
Tänkte lägga upp bilder från våran senaste KF-helg tillsammans. Kollade i mapp 2011, hittade inget. Kollade i mapp 2010, hittade inget där heller. I mappen 2009 hittade jag en mapp fylld med bilder från Kirunafestivalen 2009, senast jag och Elsa gick på festivalen tillsammans - det var tre år sedan, Elsa minns du?
 
 

Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAHAHAHA sjukt sexiga bilder!!!! ÅH jag är såååå taggaaaad nu!!!!!! :D :D :D :D

Svar: ÅÅÅÅH, JAG LÄNGTAR TILLBAKA!!!!! :(
absolutfanny.blogg.se

2012-06-29 @ 14:34:49
URL: http://nerdshavemorefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0