Årets första kubbspelande!



Sådär ser jag ut just nu. Sitter och dricker oboy och äter mackorooor :-) Kom hem för drygt en halvtimme sen från umgänge på badstranden med mina brudar. Vi chillade och spelade kubbspel - en riktigt bra start på sommarlovet som jag får säga det själv! På tal om sommarlov, skolavslutning osv så försov jag mig till skolavslutningen i år igen! Har missat varje skolavslutning sen jag börja gymnasiet, haha.

Förra veckan var vi och såg på Gabbos utspark och idag var det Elinas och Mogges tur. Det känns helt sjukt att se mina vänner bli utsparkade från skolan och nu går ut i arbetslivet, liksom om ett år är jag där!!! På lördag vankas det studentfika @Tenevalls och i morgon är det bal som gäller. Party hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0