Övertorneå marknad S03.

Hoho nu börjar man vakna till liv igen! Vart trött som fan igår efter helgens bravader och sov bort hela dagen typ, men fyfan vilken rolig helg det var! Utgång både fredag och lördag och båda kvällarna får mycket väl godkänt! Fy och fan va roligt vi haft! Har dansat som en tok och det syns och känns i kroppen. Fredag var det förfest hos Ante med massa folk, sjukt bra förfest! Väl på hotellet stod man ute i ösregnet och kollade Raj Raj Band och öste på som fan! Partyhjälmen var på och skyddade mig hela kvällen, WÖÖÖÖÖH!
 
Lördag tar nog priset faktiskt, hotellet stängde klockan två men jävlart, där slutade inte kvällen! Hann glida bil med Bella, Marcus, Perre och sen plockade vi upp JP och nån random snubbe. Gled till grilli och hämtade käk, kan säga att vissa personer blev mycket glada över att se mig hos Krille när de såg maten i min hand, haha! Sen efterfestade man lite hos Krille och efter det lyssnade man på en något packad grabb som babblade på och fyfan va vi fick skratta!! Efter det skjutsade vi hem Sturki, 200 utan bromsar är allt jag säger, hahaha!! Kvällen tog slut runt åttatiden med ett "HOPPA UT!!!!" och lite panik. JAJAMEN! Fyfan vilken helg, tack alla som gjorde den så fett grym den var!! :D
 
Snor som vanligt några bilder av Bella! Och en av Matilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0