mygginvasion.

Har varit med om världens mygginvasion i natt. Vaknat varje halvtimme av ljudet av myggor och halvsovande har jag dödat de jävlarna. Det fula är att jag inte förstår hur de tagit in sig i mitt rum? Både fönstret och dörren har varit stängda hela natten men sen plötsligt var det fullt med mygg i rummet. Har alla krypit under dörren?
 
Har i alla fall varit på myggjakt nyss och det var fan jävligt många fler myggor här än jag trodde!! Herrejesus. Ikväll ska jag se till att jag får sova ifred.

Kommentarer
Postat av: mmatilda

I feel your pain!

Svar: det är inte okej någonstans :(
absolutfanny.blogg.se

2012-07-25 @ 23:30:23
URL: http://iinsane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0