När livet vänder ska jag ännu be, come give me love.

Det är inte nådigt vad jag varit död idag! Kom hem halv ett och har legat i soffan från det fram till klockan nio ungefär. De enda gångerna jag har gått upp under hela dagen var när jag skulle hämta tvätt från mitt rum och när jag skulle käka middag, resten av dagen har jag bara legat där och kollat tv. Hann dessutom sova drygt två timmar. Skulle egentligen fara till Kuittas idag men Martina ringde när bussen var i Jgi och jag hade aldrig hunnit hämta mina grejer och sprungit ut för att hinna med bussen. Tror det var lite tur med tanke på min dödlighet idag! Blir att fara dit i morgon istället och hälsa på :-)
 
Annars har jag bara myst med hundarna idag och ätit världens godaste middag! Kyckling med makaroner och currysås, ni måste prova det! Var egentligen inte planerat som en god rätt men eftersom det bara var jag och mamma som käka så tog vi vad vi hade och resultatet blev ju magnifikt! Just nu sitter jag med en kopp te och gör mitt bästa för att bli frisk, denna förkylning tar död på mig!
 
Åså några instapics på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0