Living the dream in the big city of Kuittasjärvi!

Hejhopp gummisnopp! Bor för tillfället hos Martina i Kuittasjärvi med hästen, vi har bl.a. hunnit med skogsturer, hoppning, mys och en fotografering hittills. I morgon är det tidig uppstigning för möte med sommarlovsentrepenörs gänget i Ötå som gäller. Efter det ska jag hem och ladda upp inför skolan som börjar på onsdag. Kommer tillbaka hit igen på onsdag eller torsdag och umgås lite mer med Martina och hästarna och kommer troligtvis hem med Gurello innan helgen.
 
Nej, skulle bara informera er lite om läget så ni vet vart jag befinner mig och vad jag har för mig! Bilderna från idag kommer nog upp här senare, puss och kram :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0