En miljon nollor.

Här har det varit dött ett tag, men har varit lite upptagen sen sist jag skrev. Var i Luleå torsdag-måndag för Luleåkalaset och umgänge med mitt fina gäng. Var egentligen tänkt att vi skulle komma hem redan på söndag men vi stannade en dag extra vilket var gudomligt skönt!
 
På tisdag gick hela dagen åt till min arm, skadade armbågen under LK och alla i min omgivning sa att jag skulle kolla upp armen så jag och pappa for. Drygt sex timmar tog det att kolla på en armbåge, sataaans mycket väntan. Resten av tiden har jag umgåtts med Kim-Jonas och därför har jag helt enkelt inte orkat sätta mig här och skriva några rader.
 
Ska föra över bilder från mobilen så slänger nog upp några bilder från LK här sen, tills vidare får ni nöja er med några instabilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0