Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyys!

Hej och hallå! Idag är det fredag vilket innebär helg! I morgon blir det Umppari med ett härligt gäng människor, Lillis fyller nämligen år idag och Lisa i mon, äntligen får de komma in på krogen, lagligt i alla fall haha.
 
Idag vann jag en påse med chips, läsk och godis från bibblan när jag räknade kottar tidigare i veckan när jag lånade en bok, woho :D Hade helt glömt bort att jag ens lämna in en lapp då jag blev halvt övertalad av biblotikarien att vara med, men idag under lektionen fick jag ett sms om att jag vunnit och senare under dagen sprang jag för att hämta den bästa smaken!
 
Sååå, ni kan ju gissa vad jag har för mig ikväll? På en stund blir det bastu och efter det ska jag krypa ner under täcket och kolla riktigt bra film och tycka i mig min vinst. Ahh, livet kan vara bra underbart ibland <3
 
Här får ni en bild på en jävligt nöjd Fanny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0