Fallskärm.

Äntligen har både jag och Gurello landat hemma! Har varit på vift den senaste månaden så det känns faktiskt riktigt skönt att sitta i min ensamhet i min egen säng för en gångsskull :-) Gurello som skulle spendera en vecka i Kuittas blev kvar i drygt en månad istället, haha så kan det också gå! Nå nu står han i alla fall i hagen och jag kan springa dit när jag vill.
 
Stockholmsresan var super och det var hur kul som helst att få umgås med pojkvän och fastrar. Blev inte så mycket shopping men vad gör det? Hann med massa annat kul! Kanske visar er lite bilder och berättar lite kort om resan senare om jag orkar. Nu ska jag i alla fall försöka börja packa upp lite och sedan mysa framför en film eller göra något vettigt, kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0