Han har stått å glott på mig hela resan lång. Det är likadant varje dag, jag tar bussen nästa gång.

Idag steg jag upp 07:55 och hoppade på bussen 08:00. Väl i Ötå gick jag hem till Kimmi, älskar att pojkvännen bor så "centralt"! Var skönt att bara ta det chill ensam hos Ylivainios och äta frukost och sova en stund, hade ju trots allt sovmorgon till 10:30, trodde jag. Visade sig att vi hade haft kick-off-sak inför projektarbetet sen klockan 8, oooooopsi! Ähh, ingen dog av att jag inte var där:D

Sen jag kom hem från skolan har jag bara pluggat lite, sökt efter potentiella hagar till hästarna och fixat ström till hagen eftersom Gurello smiter så fort gräset är lite grönare på andra sidan, bokstavligt talat. På tal om skola, hagar och andra bananer så är det jävligt skönt att man har lärare som är lätta att övertala, har G i historia trots att jag bara gjort ett prov! Fyfan va skönt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0