'Cause that's how its supposed to be; living young and wild and free.

Oh fyfan vilken underbar helg jag haft! Fredagen spenderades med Jenny, Lisa, Olle och Jensi. Vi åt mjukglass och godis, gled bil, chillade hos Jenny, lekte detektiver och hade det allmänt bra. Vid tre tiden släppte Jensi och Olle av mig hos pojkvännen, kändes som att det var mitt på dan och jag var inte ett dugg trött. Så sjukt underbart att sommaren närmar sig med soliga nätter.

På lördag låg vi i sängen till halv fem ungefär, morgonmys är fan så jävla underbart alltså. Började smått smsa med Ida när jag hoppade på bussen hemåt vid fem och såklart blev båda sjukt taggade för utgång. Lite spontant sådär så satt jag helt plötsligt i bilen på väg mot Kuiva där det var förfest. Fina, fina Ida, Tine och Evve som kom och hämtade mig från Juoksengi, så himla snällt! Hade annars blivit en hemmakväll eftersom att jag varken hade alkohol eller skjuts, tur att man har en vän som Ida!! :-) Vid halv elva gled man mot Happis/Torne med Jensi, Olle, Jenny och Lisa, vet ni hur arg jag är för att mina vänner inte är arton än? Det suger ganska hårt.

Gled själv in på Umppari eftersom att Ida åkte i en annan bil, stod och chillande tills AckeB drog ut mig på dansgolvet och där stannade jag väl i princip hela kvällen! Galet rolig kväll!!! Dansade som en galning och träffade jätte trevliga människor! :-) Vi dansade till stängning och tryckarlåtarna på slutet tog jag med Pontus och Steffe, gillar vår glida-fågel-dans. Och på tal om danser så lärde jag mig även Jgi-dansen igår, haha. Resten av kvällen bestod av skojj på Max och bilglid. Vid sex tiden snubblade jag och Kimmi in på Gamlavägen 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0