Some people want it all.

Effektiv dag! Började med att vakna 09:10, fick stressa lite men hann i alla fall till bootcampen som började 09:30. Joggade och gjorde lite övningar till slutet av byn där vi hade backträning. åh, älska backträning! Sen var det samma som gällde hemåt men jag gick hela vägen eftersom att mina benhinnor fucka ur :-( Får ont i dem så fort jag springer mycket på hårt underlag. Måste inhandla nya skor så jag förhoppningsvis slipper det! Känns surt att inte kunna ge järnet när man egentligen vill. När vi kom tillbaka till skolan gick vi in i gympan och körde lite armar och mage. Oh fyfan va härligt :-)

När jag kom hem bytte jag om, käka och lite sånt. Närmare 12 tiden stack jag och Amanda till stallet i Ötå för att verka Lisas mini shettis! Och hon var verkligen bokstavligt talat mini!!! Minsta hästen jag nånsin sett, jag och Amanda var helt fascinerade i början, haha. Verkningen gick jätte bra och jag hoppas Lisa blev nöjd :-) Tycker det är jätte roligt att vi fick komma och verka lillhästen! Hoppas verkligen barfotaverkning sprider sig och att fler vill att vi ska komma och verka! Nämnde jag förresten att vi är gratis? Till sommaren ska vi dock ha företag men vi kommer ta väldigt lite betalt då också :-) Vi gör detta nämligen för att vi vill sprida barfotaverkningen och inte för att tjäna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0