No, and thank you, please madam, I ain't lost, just wandering.

Dagen blev inte riktigt som planerat. I tisdags hade vi zumba på idrotten och jag tyckte det var skit kul! Så ikväll var tanken att jag skulle ta mig in till Ötå för att fara på zumba men det sket sig eftersom att jag inte hade någonstans att ta vägen när jag väl kom till Ötå. Det suger att bo i Jgi när bussförbindelserna är så totalt värdelösa som de kan bli. Längtar tills jag får körkort. Tänkte åka till Kim-Jonas men han behövde plugga så då gick det inte. Inge bootcamp blev det heller eftersom att jag behöver vila mina ben om mina benhinnor ska bli bra nån gång.

Känns konstigt att säga det här men det bästa idag var typ skolan och hästen såklart. Vi hade nån mässa med skolan och ställde ut våra företag och projekt (sjukt less på det), jag spenderade väl sammanlagt en halvtimme av fyra vid mitt bord (som sagt less). Hängde med de andra människorna istället och hade faktiskt en sjukt bra dag! När jag kom hem slöa jag vid datan och pluggade sedan historia. Det var så roligt att jag efter tio minuter somnade sittandes. La mig i sängen och tog en p-nap på drygt en timme och drog sedan vidare till hästen. Gick skit bra att rida idag! Gurello var jätte lugn och fin, mys :-)

Fan va jag blivit duktig på att skriva lång ointressanta inlägg alltså? Haha. Orkar nån ens läsa? Nåja, nu ska jag försöka plugga lite till i alla fall innan jag lägger mig i sängen för att sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: elsa

jag läser slaviskt, vi hörs ju typ aldrig så på nåt vis måste jag ju få veta vad som händer i ditt liv!

2012-05-13 @ 14:31:36
Postat av: absolutfanny

Svar: Haha ja det är ju sant, vi måste bli bättre på att höras!

2012-05-13 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0