2012-05-08

Idag har jag:
- Varit i skolan.
- Varit hos tandläkaren.
- Powernapat.
- Snackat med min älskade faster.
- Spendarat massvis av timmar i hagen.

Fått lite vettigt gjort idag i alla fall! Jag och Amanda har gått igenom hela hagen och spänt linor och tagit bort avbrutna pinnar. Vi hittade åtta pinnar som var av, tack för det skoteridioter som kört igenom hagen i vintras liksom.... Tränade även Gurello från marken med repet. Var riktigt länge sen sist så jag krävde inte så mycket utan repeterade bara det vi jobbat med förut.

Min faster från Stockholm ringde även och vi satt och surrade i drygt en timme. Vi träffas inte så ofta så det var otroligt härligt att höra hennes röst och bara få prata om allt mellan himmel och jord. Vi snackade bl.a. om min Londonresa och mina kommande resor till Stockholm och faster sa "Jag visste det hela tiden, jag visste det ända sen du var liten!!! Du är en stadstjej!!! Du låter precis som jag lät i din ålder. Ann-Helen (min andra faster) och Tony (pappa) har aldrig haft det där, men det hade jag, och jag hör att du har det också! Om några år bor du i Stockholm om inte i någon ännu större stad!!!". Haha hon är så söt min faster! Förjävligt synd att hon bor där och jag här bara, hade varit underbart att få ha mina fina fastrar nära mig. Ann-Helen träffar jag oftare eftersom att hon bara bor i Kiruna, men Susanne, vi ses max en gång per år!!! Sist hon var i Juoksengi var sommaren 2009 kanske? :-( Ne, får börja resa ner till Stockholm lite oftare!


Jag och mina fastrar i Stockholm september förra året ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sälj Gurra och flytta ner till stan ;D hahaha nää skojade bara! direkt jag får pengar och körkort så drar jag neråt! ingen snack om saken. Jag drar, hejdå liksom! :D

2012-05-09 @ 18:05:38
Postat av: absolutfanny

Svar: Haha nä sälja honom kommer jag nog inte göra! :D Haha eller hur! Man vill bara dra och upptäcka världen typ ;)

2012-05-09 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0