I'm walking on sunshine.

Bra dag, mycket bra dag! Började morgonen med att vakna bredvid finaste när han skulle upp till skolan runt 8 tiden, knöt mig fast runt honom så han inte kunde gå och tillslut gav han upp och stannade ♥ Runt 11:30 steg vi upp och drog sedan vidare till skolan. Chill med bara två lektioner.

Ikväll är det bootcamp igen och jag känner mig jävligt taggad! Känns underbart att vara så taggad och inspirerad till i princip allt just nu! Känner verkligen hur värmen och sommaren närmar sig, det märks i hela kroppen. I mon är det dock nationella i engelska och det kanske jag inte är supertaggad till.... Men att avverka nationella efter nationella känns väl ändå helt okej. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0