I don't know, google it.

Ligger för tillfället i sängen med datorn på magen och väntar på att klockan ska bli sjuu. Vad händer då? Bootcamp så klart. Skönt med lite träning, har inhandlat nya skor och ett par träningsleggings idag också! Hoppas dessa skor är bättre än mina gamla så jag slipper få ont i benhinnorna igen.

Har övningskört till, i och från Ötå idag. Gick bra, tills jag körde in på bussgods bland massa bildar och fick kärringstopp! Haha kändes lite typiskt? Nå annars gick det bra, måste dock träna mer på att backa och parkera, suger ganska hårt på det. Var en sväng till stallet också så sadelprovar-saken fick kolla storleken på mina sadlar så jag kan sälja dem. Annars har jag inte fått så mycket mer gjort än träffat Amanda, Amelie, Gabbo och Hjalmar en sväng :-)

Nej, nu måste jag springa och byta om, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0