Bootcamp!

Wohoo, första bootcamp passet avklarat för denna termin/omgång/säsong/vad fan jag nu ska kalla det! Och nu tänker jag på "riktiga" bootcampet som håller på i sex veckor med träningar tre gånger i veckan och inte vårt mini bootcamp som vi haft under hela vintern med träning en gång i veckan :-) Skit kul som vanligt och jag kan ju säga så här; kommer ha träningsvärk i mon! Men det är ju så det ska va! Jävla nu ska jag köra stenhårt dessa sex veckor och fan inte fuska som förra året (orkade inte på sluteeeet...)!!!! Och gör jag det får du slå mig Amelie!

Galet stor grupp också! Massa folk man kände var där också; Jennie, Madde, Sara t.ex, och därför tycker jag fler kan dra sig till Jgi tre gånger i veckan för att träna med ett stort och härligt gäng brudar! Och skyll inte på att ni inte har skjuts för det åker hur mycket folk som helst från Ötå exempelvis! Kom igen nu, dags att bli fit for fight och redo för beach 2012!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, nej här blir det inget slöa på soffan för oss inte :D

2012-05-02 @ 20:41:07
Postat av: absolutfanny

Svar: Haha BRA! Nu jävlar kööör viiii!!! ;)

2012-05-03 @ 13:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0