We like to sleep all day and party all night.

Gårdagen blev riktigt, riktigt lyckad trots att den inte blev som planerat! Vart lite bitter där ett tag men det gick över som tur var ;) Hann vara överallt och ingenstans under dagen/kvällen/natten. Träffade massa roliga människor, dansade som Michael Jackson och fick leka student för en kväll (haha tack Matilda!)! Kom in på väldigt djupa ämnen där ett tag i bilen, diskuterade rymden, livet efter döden, övernaturliga ting och andra intressanta saker.... typ, haha.

Klampade in hos Kimmi efter 2tiden kanske? Tog en bastu och käkade i min ensamhet och somnade sedan på direkten. Har ingen aning om när Kimmi kom hem men när jag vaknade låg han iallfall där bredvid mig med kläderna på, hahaha. Riktigt rolig kväll somsagt, tyvärr tog jag inga bilder eftersom att min partykamera pajjat :(

Kommentarer
Postat av: mmatilda

Haha inga problem! Synd bara att du inte tog dig in ;)

2012-03-04 @ 20:28:19
URL: http://iinsane.blogg.se/
Postat av: absolutfanny

Svar: Haha ja det sög lite! :D

2012-03-04 @ 20:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0