Pedagogiskt ledarskap in my ass.

Är så jävla less på läraren vi har i pedagogiskt ledarskap. Tydligen så räckte inte praktiken för att jag "bara" hade 12 timmar praktik i stället för 15 timmar fast jag sagt till henne att det är omöjligt för mig att få ihop alla timmar p.g.a. hur mitt schema sett ut (kursen var innan jul alltså). Så idag skulle vi ha ett möte för att se hur jag ska göra för att fixa praktiken men blev tvungen att fara hem för att fixa inför UF mässan. Jag försökte få tag på henne och sökte henne i skolan osv, tillslut gick jag och pratade med Marga som fixar sjukanmälningar och sånt och pratade med henne eftersom att jag inte fick tag på läraren och då lämnade hon en lapp på lärarens skrivbord. Sen nyss, för en stund sen så ringer läraren och är skit sur på mig och typ skäller ut mig!? Jaha men vafan ska jag göra åt att jag inte får tag på henne!? Jag sa klart och tydligt till henne att jag försökte få tag på henne men ändå var hon sur. "Nu får du fixa nästa möte och ringa alla och blablabla". Fyfan ville bara spy på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0