Lite random fakta.

- Jag äääälskar att göra hemmagjorda kort, typ jul- eller födelsedagskort. Tycker det är mycket roligare att ge bort ett personligt kort än ett köpes. Sen tycker ju vissa att det är töntigt, lame osv, men jag gillar't!
- Jag hatar faktiskt att fylla år. Eller jag hatar egentligen inte att fylla år, men jag hatar min födelsedag. Jag älskar att fika, festa, mysa och sånt. Och jag älskar alla människor som gör en så otroligt glad! Men min födelsedag blir alltid misslyckad på ett eller annat sätt. Du måste vara mig för att förstå vad jag menar, men jag lovar, det är alltid nått.
- Jag hatar grupper och grupperingar, tycker det suger att alla inte kan umgås med alla!
- Jag älskar min säng men hatar toaletter, tycker allt man gör där är så otroligt tråkigt (om man inte har dusch där då).
- Jag är egentligen väldigt kreativ, men får det lixom aldrig på papper så att säga. Planerar och skapar mycket i min hjärna men så drar latheten fram och det blir inget av av nånting.
- När jag är i skolan kan jag inte koncentrera mig på mina uppgifter, sitter alltid och tänker på annat, pratar med nån, lyssnar på nått annat eller bara är allmänt lat. Då tänker jag att "jag gör det hemma", men väl hemma är jag för upptagen/lat så det blir inget av det hela.
- Har ingen så kallad självdisciplin.
- Jag älskar bilder. Älskar att spara minnen på bild. Älskar att kolla igenom gamla bilder. Älskar att hänga upp dem på väggen. Älskar att ge bort dem. Älskar att fota dem. Älskar dem.
- Jag älskar att göra människor glada!
- Och jag älskar människor som gör andra männskor glada, haha!
- "A smile is the best makeup any girl can wear" - tycker det är så jävla sant, älskar människor som ler!
- Tyvärr har jag europas fulaste tänder och hatar att visa mina egna tänder. Den dagen jag har råd kommer jag garanterat att fixa mina tänder.
- Jag är socker beroende, på riktigt. Jag älskar allt som kallas för godis, fika, glass, läsk, bakelser etc. På mindre än en vecka har jag t.ex. ätit upp en hel colasås-tub själv. I går sög jag i mig det sista direkt ur tuben och när jag inte kunde suga ut mer klippte jag upp hela tuben och åt det som fanns där inne. För nån vecka åt jag upp lösviktsgodis för 81 kronor på knappt 4 dagar. Efter att jag fikat hos Ida när hon fyllde år kunde jag inte tänka på annat än det vi åt - Beroende på riktigt alltså.
- Tycker faktiskt inte att det är något fel med att trycka i fika å sånt. Hellre träna och äta nyttigt och sen få fika.
- Önskar att jag hade självlockigt hår, eller ialf självfall.
- Tycker det är skit kul att träna men skulle aldrig klara av att göra det på egen hand. Behöver nån som gör det med mig, därför passar bootcamp mig perfekt!
- Jag älskar disney!
- Älskar mina sängkläder som jag hade när jag var liten. Har för det mesta någon av mina gamla sängkläder, nu sover jag t.ex med lejonkungen motiv. Blev dessutom skitsur på mamma när hon gav bort mina barbie-sängkläder till mina 5åriga kusin.
- Släkten är bäst. Har verkligen världens roligaste, härligaste och underbaraste släktingar!
- Slalom ger mig sinnesro.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hm Fanny,inte har jag fått nå hemmagjord födelsedagskort av dig . Fast det kanske har med latheten och göra :P. Nästa gång förväntar jag mig ett kort som är gjord av kärlek =)

2012-03-25 @ 21:50:48
URL: http://anotherpov.blogg.sec
Postat av: absolutfanny

Svar: Ja nå då äre antingen latheten, tiden eller materialet som stoppat mig ;) Lovar att du ska få ett skitfint kort när du fyller 19! :D

2012-03-26 @ 20:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0